Opruimen en organiseren voor kantoor
Opruimen en organiseren voor prive
Opruimen en organiseren
Liesbeth Starrenburg
Opruimen en organiseren
Domestic Organizer
Domestic Organizer Opruimen & Organiseren - voor kantoor en privé
Voor privé
blocks_image
blocks_image
blocks_image
Herkent u dit?
U heeft een druk bestaan. Uw werk, kind(eren), partner, sociale leven etc. vragen veel van uw tijd. Daar komen de beslommeringen van elke dag nog eens bij. Hebt u nog verhuisdozen vol onuitgepakte zaken, stapels foto’s in een oude schoenendoos? Bent u gehecht aan uw spullen maar u weet niet wat u daarmee kunt doen?
Ziet u op tegen de terugkerende klussen in en om het huis (of op uw werkplek) en heeft u even geen energie om de alsmaar groeiende berg taken aan te pakken? Terwijl u merkt dat ze tot stress, ergernis of chaos leiden.

Dan is het nu tijd om de hulp van de Domestic Organizer in te schakelen.
De Domestic Organizer kan samen met u;
- zorgen voor een opgeruimde woning
- overzichtelijk ingedeelde kasten
- een logische structuur in terugkerende taken
- een geordende administratie
Wat levert het u op?
Het inschakelen van de Domestic Organizer is geen eenmalige opruimactie maar leidt tot een structurele verbetering van de aanpak van taken in uw huis of op uw werkplek. Het resultaat moet voor u helder en natuurlijk zijn. Het moet bij u passen en u in staat stellen om anders, op een geheel nieuwe manier, te gaan denken en werken.
Minder ergernis en stress; u krijgt (weer) grip op uw leven en
meer vrije tijd.
U kunt de hulp van de Domestic Organizer ook inschakelen voor;
 
de organisatie en planning voor en tijdens een verhuizing
het inruimen van uw huis en kasten (na de verhuizing)
de afwikkeling van een boedel (bij scheiding of overlijden)
het organiseren van een “garage sale”
het inschakelen van een Budget advies bureau
 
 Logisch denken, goed plannen en praktisch handelen!