Opruimen en organiseren voor kantoor
Opruimen en organiseren voor prive
Opruimen en organiseren
Liesbeth Starrenburg
Opruimen en organiseren
Domestic Organizer
Domestic Organizer Opruimen & Organiseren - voor kantoor en privé
Wie is Domestic Organizer?
blocks_image
blocks_image
blocks_image
Liesbeth Starrenburg,(1954) woonplaats Leidschendam.
 
Voordat ik mijn werkzaamheden als Domestic Organizer startte was ik werkzaam als Office Manager op een (loopbaan- en organisatie) adviesbureau. Daar heb ik ervaren hoe belangrijk hulp is bij het aanbrengen van structuur; de zaken onder controle hebben geeft rust.

Ik heb als Persoonlijk Assistente gewerkt voor directeuren en managers in uiteenlopende bedrijfstakken. Daarnaast heb ik een ruime ervaring in de hotelbranche met o.a. de planning en organisatie van grote diners, (bedrijfs)feesten, vergaderingen en seminars.
Deze verschillende ervaringen, een dienstverlenende instelling en een opgewekt humeur zorgen dat ik:
• me snel kan inleven in nieuwe situaties
• flexibel ben in denken en handelen
• ook in de avonden en in het weekend bereikbaar en inzetbaar ben.
Wat is mijn motivatie?
Ik vind het heerlijk om als Domestic Organizer te kunnen werken en om dat waar ik zelf zoveel plezier aan beleef aan anderen door te kunnen geven.

Logisch denken, goed plannen en praktisch handelen!